kiszállítási díjak

20.000 Ft felett 20.000 Ft alatt
előre utalásinfo0 Ft1.290 Ft
utánvétinfo0 Ft1.490 Ft
A díjak a teljes rendelésre vonatkoznak!
Ha többet rendel, jobban jár!
baba-webshop.hu hírlevél
biztonságos weboldal

gyakran ismételt kérdések

Mennyi idő és mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási idő általábán 1-3 munkanap. A rendelés visszaigazoló e-mailben megadjuk a várható kiszállítási napot. A szállítási díjak fizetési mód és a rendelés összegének függvényében változnak. A szállítási díjtáblázat a honlap bal szélén középen látható.

Hogyan tudok babaruhákat vásárolni?

A kiválasztott termék adatlapján meg kell adni a színt és a méretet, a kívánt darabszámot, majd „kosárba” rakni az adott ruhát/ruhákat. Jobb oldalon fent a PÉNZTÁR gombra (kosárra) kattintva módosíthatja, véglegesítheti, elküldheti a megrendelését. Itt regisztrálhat is egyúttal, ha korábban még nem tette meg.

Egy adott ruhánál kiválasztottam a színt, de nem engedi kiválasztani hozzá a nekem kellő méretet. Mi ilyenkor a teendő?

Ez azért van, mert abból az adott termék adott színéből nincs készleten az a méret, így olyat nem is fog tudni rendelni. Minden ruha adatlapján talál egy „Elérhetőség” táblázatot is, ami színekre és méretekre osztva zöld pipával jelzi ha van olyan termékünk, illetve piros X-el amennyiben jelenleg nincs.

Regisztráltam a honlapon, de nem kaptam meg e-mailben az aktiváló linket. Mi ilyenkor a teendő?

Ellenőrizze levelezőprogramjának SPAM mappáját is! Ha ott sincs, akkor valószínűleg regisztrációkor rosszul adta meg az e-mail címét. Kérjük, próbáljon meg újra regisztrálni. Amennyiben a rendszer engedi ezt, akkor tényleg rosszul adta meg az e-mail címét elsőre, ha viszont a rendszer nem engedi regisztrálni, arra hivatkozva, hogy adott e-mail címen már regisztráltak nálunk, és pár órán belül sem kap aktiváló linket, akkor kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkoz!

Rendeltem önöktől egy gyermek ruhát utánvétes szállítással, de a csomag nem érkezett meg. Mi tudok tenni?

Az utánvétes megrendeléseket a megrendelés visszaigazolását követően általában még aznap, de legkésőbb a következő munkanapon futárt rendelünk a küldemény kézbesítésére, így elvileg Önnek 2-3 munkanapon belül meg kell kapnia a csomagot. Amennyiben ez nem történt meg, úgy előfordulhat, hogy rossz címet adott meg regisztrációkor vagy megrendeléskor, illetve kézbesítési hiba is lehet. Ilyen esetben mindenképpen forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, hogy kiderítsük, mi is történt!

Rendeltem önöktől egy babaruhát utánvétes szállítással, de sajnos el kellett utaznom és nem tudtam átvenni. Mit tudok tenni? Megkaphatom még?

Igen, megkaphatja a terméket, de már csak kizárólag előre utalásos fizetéssel, aminek összege tartalmazza az át nem vett csomag szállítási díját is pluszba.

Rendeltem önöktől egy babaruhát, de nem kaptam megrendelés visszaigazoló e-mailt. Mi lehet ennek az oka?

Ellenőrizze levelezőprogramjának SPAM mappáját is! Általában 1-2 órán belül elküldjük a megrendelés visszaigazoló e-mailt, vagy felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval (ha valami probléma lenne a megrendeléssel), de maximum 24 órán belül mindenképpen. Amennyiben ez nem történik meg, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat.

Rendeltem önöktől két terméket, de az egyik sajnos nem lett jó. Visszaküldhetem?

Igen, 14 napon belül visszaküldheti az adott terméket, nem muszály a teljes küldeményt. A visszaküldési- és cserefeltételekről részletesen itt olvashat.

Mikor és hogyan kapok számlát a vásárlásomról?

Az eredeti számlát alapesetben mindig a csomagban, a termékkel együtt küldjük. Egy rendelés részleges visszaküldése esetén a megtartott ruhákról pedig a fentebbi pénzvisszatérítés pontban részletezettek alapján.

Mit tegyek, ha sérült a csomagolás?

A külső csomagoláson kívül a ruhákat egyesével külön nejlonba is becsomagoljuk, így a külső csomagolás esetleges kisebb sérülése valószínűleg nem jelenti a ruha sérülését. Amennyiben viszont úgy ítéli meg, hogy a csomag sérülése a ruhában is minőségi kárt okozhatott, úgy inkább ne vegye át a csomagot, mert a szállítás közben esett károkért nem tudunk felelősséget vállalni.

Feltettem egy kérdést az egyik termék oldalán, de nem kaptam választ, pedig még a telószámomat is megadtam. Miért?

A termékek oldalain feltett releváns kérdésekre csak bejelentkezett felhasználó kérdése esetén válaszolunk e-mailben is, más esetben (odaillő kérdés esetén) a választ (és a kérdést is) az adott termék oldalán fogjuk megjeleníteni, pont ott, ahol azt Ön feltette. Ezért kérjük, ne írjon a kérdés mezőbe személyes adatokat, mert azokat onnan úgyis kitöröljük, nem jelenítjük meg és nem is vesszük figyelembe.

Megrendelés közben lefagyott a gépem. Hogy tudom ellenőrizni, hogy sikerült-e elküldenem az adott megrendelést?

Amennyiben a megrendelésének elküldése sikeres volt, úgy e-mailben 1-2 órán belül kapni fog egy visszaigazoló e-mailt. Ha ez nem történt meg, akkor valószínűleg nem sikerült a megrendelést rögzíteni. Nyugodtan leadhatja a megrendelést mégegyszer, csak a megjegyzés rovatban tüntesse fel, hogy mi történt, így biztos nem fogjuk véletlenül kétszer kiküldeni a csomagot :)


Kedves látogatóink!

Ha itt nem találták meg a keresett információkat, olvassák el Általános szerződési és felhasználási feltételeinket, vagy forduljanak bizalommal ügyfélszolgálatunkoz!

Ne maradjon le a legújabb baba-mama termékekről és akciókról! Iratkozzon fel hírlevelünkre!





Az adatait bizalmasan kezeljük. Hírlevelünkről bármikor leiratkozhat.